HTML

egyperces mondatok avagy frasi sparse e ritrovate

Egyperces mondatok azért, mert nincs sosem sok időm, terveim szerint pár szóban foglalok össze valamit a napokból. Frasi sparse azért, mert lehet hogy ezzel jó témát találok - Petrarca "rime sparse" nyomán, és frasi ritrovate azért, mert talán egy ilyen megtalált mondattal egy-egy régi-új vagy valamilyen emléket húzok elő, Tabucchi "hangok jönnek valahonnan, nem tudni honnan" nyomán. "Può succedere che il senso della vita di qualcuno sia quello, insensato, di cercare delle voci scomparse, e magari un giorno di crederle di trovarle, un giorno che non aspettava più, una sera che è stanco, e vecchio, e suona sotto la luna, e raccoglie tutte le voci che vengono dalla sabbia." (da Si sta facendo sempre più tardi)

Friss topikok

Linkblog

2013.10.27. 10:41 Gelso

Nyertünk a könyvtárban a Családi Totón

Nyertünk a könyvtárban a Családi Totón

Csak annyit szeretnék mondani, hogy ezer év távlatából ismét beiratkoztam a könyvtárba – eddig csak a gyerekkönyvtárban voltunk tagok, korábban meg még utoljára egyetemistaként – de most kihasználtam a lehetőséget, és a könyvtári napok alkalmával erre is sort kerítettem.
Amúgy enélkül is aktív könyvtári életet élünk, és már korábban kitöltöttük a Családi totót, melynek keretében nyertem egy kétszemélyes belépőt a Varidance Varációk műsorára. De nemcsak én, a kisfiam pedig egy kétszemélyes mozibelépőt nyert.
És így aznap háromszorosan örültünk, pedig még két jó dolgot is megtettünk a könyvtárban, és az még csak a délelőtt volt.
Egyszóval szép nap volt az az október 13…

http://www.flickr.com/photos/103747483@N07/10242445143/in/set-72157636493060835/lightbox/
http://varidance.hu/2013/11/variaciok-gyongyoson/

Ja, és hogy mit vettem ki:
Paul Auster: New York trilógia – hát ezt…
(miután egyetlen felnőtt Finy Petra könyv nem volt, sem Fabio Volo, sőt Alice Munro-könyv sem volt – de megígérték, hogy tesznek róla, hogy legyen…)

komment


süti beállítások módosítása