HTML

egyperces mondatok avagy frasi sparse e ritrovate

Egyperces mondatok azért, mert nincs sosem sok időm, terveim szerint pár szóban foglalok össze valamit a napokból. Frasi sparse azért, mert lehet hogy ezzel jó témát találok - Petrarca "rime sparse" nyomán, és frasi ritrovate azért, mert talán egy ilyen megtalált mondattal egy-egy régi-új vagy valamilyen emléket húzok elő, Tabucchi "hangok jönnek valahonnan, nem tudni honnan" nyomán. "Può succedere che il senso della vita di qualcuno sia quello, insensato, di cercare delle voci scomparse, e magari un giorno di crederle di trovarle, un giorno che non aspettava più, una sera che è stanco, e vecchio, e suona sotto la luna, e raccoglie tutte le voci che vengono dalla sabbia." (da Si sta facendo sempre più tardi)

Friss topikok

Linkblog

2014.10.27. 23:08 Gelso

Marliese Arold: Szellempark – A titkos ajtó

Marliese Arold: Szellempark – A titkos ajtó

 

titok.jpg

Hát engem nem ragadott magával – meglennék nélküle… nincs egy jó ötlet benne.
Nem izgi volt, hanem egyszerre félelmetes. A kisfiam el is kezdte a sírást, mert ijesztgetik a nagyok, hogy jön ez a szellem, az a rém, amaz boszorkány…
Biztos azért vagyok nagyon kritikus, mert haragudtam az eseménytelenségért és a félelemkeltő helyzetektől.
A kisfiam biztosan jobbra értékelné, de én 3 csillagnál többet nem ítélek meg….
Jó ötlet volt a Cerberuszparittya – de hát un-do-rí-tó…és kicsit a zsupszkulcsra ill. hoppanálásra emlékeztet a HP-ből… és a védőgemma is tetszett volna, ha többet is tudtam volna meg róla…
Most bekeveredtem, én eddig rossz lényeknek gondoltam a lidérceket, erre azt találom olvasni, hogy a lidércek „veszélytelenek. Hatalmuk a gondolat erejéből áll. Nem harapnak, és nem köpködnek, csupán megsokszorozzák a belső félelmeket, s visszaültetik a tulajdonod fejébe.”

Nem volt annyira meghatározó, hogy még egy könyvet olvassak az írótól, sem a sorozat könyveiből.

 

komment


süti beállítások módosítása