HTML

egyperces mondatok avagy frasi sparse e ritrovate

Egyperces mondatok azért, mert nincs sosem sok időm, terveim szerint pár szóban foglalok össze valamit a napokból. Frasi sparse azért, mert lehet hogy ezzel jó témát találok - Petrarca "rime sparse" nyomán, és frasi ritrovate azért, mert talán egy ilyen megtalált mondattal egy-egy régi-új vagy valamilyen emléket húzok elő, Tabucchi "hangok jönnek valahonnan, nem tudni honnan" nyomán. "Può succedere che il senso della vita di qualcuno sia quello, insensato, di cercare delle voci scomparse, e magari un giorno di crederle di trovarle, un giorno che non aspettava più, una sera che è stanco, e vecchio, e suona sotto la luna, e raccoglie tutte le voci che vengono dalla sabbia." (da Si sta facendo sempre più tardi)

Friss topikok

Linkblog

2013.08.03. 10:10 Gelso

Barefoot Doctor: Különös történetek különös elméknek

Barefoot Doctor: Különös történetek különös elméknek - Vagy meggyógyít, vagy az őrületbe kerget

 barefot.jpg

 …inkább az őrületbe kerget…
olyan benyomásom volt, mintha ezeket a ha nem küldöd tovább 10 személynek stb. típusú "sorsfordító leveleket" olvasnám
néha megnevettetett, néha elképesztett, sokszor tovább sem akartam olvasni, de nem akartam megbántani azt, akitől kaptam névnapomra – aztán megláttam azon a buszon, amin hazafelé utazom nap mint nap a sofőr mögötti ülésen, hogy ezt a könyvet olvasó a fiatalember jókat derül rajta és akkor másodszor fogadtam meg, hogy na, jó, akkor én is befejezem…
…az igaz, hogy annyi balszerencsés véglet van benne, hogy már kacagtató – de talán éppen ez a könyv lényege
…meg talán az, hogy ha jól beterít a sz@r, akkor se keseredj el, mert mindig van kiút, és mindig van tőled szerencsétlenebbül járt ember…
lazulni, nevetni, és egy ezrelékét megfogadni
:-)

 

A könyvet Tóthné Bea munkatársamtól kaptam 2012. szeptemberében névnapomra, amit itt is köszönök szépen!

 

komment


süti beállítások módosítása