HTML

egyperces mondatok avagy frasi sparse e ritrovate

Egyperces mondatok azért, mert nincs sosem sok időm, terveim szerint pár szóban foglalok össze valamit a napokból. Frasi sparse azért, mert lehet hogy ezzel jó témát találok - Petrarca "rime sparse" nyomán, és frasi ritrovate azért, mert talán egy ilyen megtalált mondattal egy-egy régi-új vagy valamilyen emléket húzok elő, Tabucchi "hangok jönnek valahonnan, nem tudni honnan" nyomán. "Può succedere che il senso della vita di qualcuno sia quello, insensato, di cercare delle voci scomparse, e magari un giorno di crederle di trovarle, un giorno che non aspettava più, una sera che è stanco, e vecchio, e suona sotto la luna, e raccoglie tutte le voci che vengono dalla sabbia." (da Si sta facendo sempre più tardi)

Friss topikok

Linkblog

2010.11.09. 15:49 Gelso

Olasz foci?

2010. szeptember

Gelso 2 hónapja 2 komment 2× kedvenc

…gondolom, amikor tanulnom kellett volna belőle az előttem álló érettségire/felvételire inkább a focivébét néztem, mert hátulra bele van karcolva az akkori olasz azzurri-csapat névsora, és 3 meccs eredménye – legyőzték Uruguayt, Írországot, Argentínát – őket tizenegyesekkel – calcio di rigore és nem c. di punizione(!), Zenga volt a kapus, akkor robbant be Schillaci, vagy akár lett híres Maldini, Donadoni, Baggio, Vialli, Giannini – mindezt csak azért karcolgatom, mert szerintem eléggé féltem, hogy pont a Calcio italiano című tételt halászom ki…szóval, Tanárúr-kérem-énkészültem…:-)

Kapcsolódó könyv: Fábián Zsuzsanna: Chi la dura la vince

 

komment


süti beállítások módosítása