HTML

egyperces mondatok avagy frasi sparse e ritrovate

Egyperces mondatok azért, mert nincs sosem sok időm, terveim szerint pár szóban foglalok össze valamit a napokból. Frasi sparse azért, mert lehet hogy ezzel jó témát találok - Petrarca "rime sparse" nyomán, és frasi ritrovate azért, mert talán egy ilyen megtalált mondattal egy-egy régi-új vagy valamilyen emléket húzok elő, Tabucchi "hangok jönnek valahonnan, nem tudni honnan" nyomán. "Può succedere che il senso della vita di qualcuno sia quello, insensato, di cercare delle voci scomparse, e magari un giorno di crederle di trovarle, un giorno che non aspettava più, una sera che è stanco, e vecchio, e suona sotto la luna, e raccoglie tutte le voci che vengono dalla sabbia." (da Si sta facendo sempre più tardi)

Friss topikok

Linkblog

2016.05.16. 10:44 Gelso

Kertész Edina: Az álszakáll (Pötyi és Pepita nyomoz 3.)

Kertész Edina: Az álszakáll (Pötyi és Pepita nyomoz 3.)

alszal.jpg

 Hát nekem ez egyáltalán nem jött be… :-(
Már gyerekkoromban is utáltam az ilyen és hasonló zűrzavaros, bájolós, se füle se farka történeteket…
A nyarat elütni valahogyan – rendben – 1 csillag.
De a gyerekeket magával csaló, sőt, elkábító, hatása alá tévő Bajkötő mester – mínusz 3 csillag.
Na, és a saját gyerekeik nevét sem tudó szülők??? akik egyáltalán nem tűnnek sem zavartnak, de még csak szórakozott professzornak sem….??? háááát – mínusz 1 csillag.
Rémlik gyerekkoromból Csilicsala csodái, na, azon szenvedtem ennyit olvasás közben – az el sem olvastam végig, (ezt meg muszáj volt…)
Nem érte meg az időt, sajnálom, inkább olvastam volna helyette a Sündör és Nirut…
Pedig van még pozitívuma – a kiadás nagysága, szépsége, igényessége – zsebben elfér, könnyű kivinni pl. a strandra, előkapható osztálykiránduláson, buszon, szünetben, kis helyen elfér. Szépek a lapjai, az illusztrálás, és mint könyv tartósnak ígérkezik – de nem tudom, hányan viszik ki a könyvtárból.
Sajnálom, hogy nem tudtam jókat írni, pedig megörültem egy új, kb. 3-4. osztályos gyerekeknek született, nyomozós sorozatnak… :-(
Még a többi részt is elolvastam volna – de így most kételkedem…

@meseanyu Merítés-díj / gyermekirodalom (2015) c. kihívásához.

 

komment


süti beállítások módosítása